Specjalista Helpdesk
dla Javatech Sp. z o.o. / Warszawa
Wymagania:
-
umiejętność administrowania serwerem linuksowym
-
umiejętność zarządzania siecią komputerów MS Windows = Linux (Samba)
-
znajomość kwestii bezpieczeństwa systemów komputerowych
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub ostatni rok studiów informatycznych lub pokrewnych
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
- podstawowa znajomość jednego z języków programowania: Ruby, Python, Java, PHP będzie atutem
-
bezstresową, stabilną, partnerską i przyjazną atmosferę pracy w samym centrum stolicy
-
możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji w branży IT
-
udział w dużych, ciekawych projektach informatycznych
-
rozbudowany pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, lekcje języka angielskiego, zajęcia sportowe)
-
prace w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku IT
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2008-06-03
Wyświetlona: 5452 razy
Wyświetlona: 5452 razy