Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego

praca it: etat dla NET PC / Gdańsk

Tagi: help desk wsparcie klienta

Opis stanowiska:
Do zadań osoby, którą przyjmiemy do zespołu będzie należało:
• wsparcie klientów w obsłudze systemów (help-desk) przez elektroniczne systemy zgłoszeniowe (pisemnie) oraz telefonicznie
• pisanie dokumentacji do tworzonych w firmie rozwiązań informatycznych (instrukcje, materiały szkoleniowe, raporty z testów itp.)
• przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników systemów (również w siedzibie klienta)
• redagowanie/ konfigurowanie serwisów dedykowanych i tworzonych w oparciu o rozwiązania typu open-source
• wstępne testowanie i weryfikacja zgłoszeń klientów
• współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania:
Kandydat/-ka spełniający/-ca nasze oczekiwania względem powierzonych zadań to osoba posiadająca doświadczenie w:
• obsłudze klienta (np. wdrożenia, help-desk i podobne)
• tworzeniu dokumentacji (np. instrukcji obsługi, raportów z testów itp.)
• obsłudze/ redakcji różnych systemów informatycznych (np. CMSy, WordPress, Drupal, Joomla, Mantis lub inny BugTracker, CRM itp).
• wykazująca się biegłością w obsłudze komputera i znajomości pakietu Office
• posługująca się poprawnie językiem polskim (w mowie i piśmie)
• posiadająca doświadczenie i/lub predyspozycje do prowadzenia szkoleń wewnętrznych/zewnętrznych związanych z obsługą budowanych przez firmę systemów
• znająca język angielski w stopniu dobrym.
By dobrze spełniać powierzone zadania szukamy osoby, która:
• jest cierpliwa, dokładna i dociekliwa
• jest ambitna i szybko przyswajająca nową wiedzę
• jest entuzjastyczna i zaangażowana w powierzone zadania
• charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą
• potrafi pracować przy wielu projektach jednocześnie, organizować pracę własną i zarządzać priorytetami
• lubi i chce współpracować z innymi osobami w firmie oraz pomagać klientom w obsłudze serwisów.

Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia • uczestnictwo w ciekawych projektach dla klientów biznesowych i instytucjonalnych (w tym rządowych) • możliwość rozwoju zawodowego i ciągle nowe wyzwania • stabilne zatrudnienie, umowę o pracę (lub inną preferowaną przez kandydata formę współpracy) • dofinansowanie do karty Multisport • niebanalne położenie biura i ładne widoki – Góra Gradowa • dogodny dojazd również komunikacją miejską – biuro blisko Dworca PKP/PKS • elastyczne godziny pracy • kulturę niekorporacyjną, partnerskie relacje i doskonałą atmosferę w pracy.

Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2016-03-08
Wyświetlona: 4445 razy