Konsultant ds. Wsparcia technicznego

praca it: etat dla CYCLAD Polska / Katowice

Tagi: Windows help desk service desk

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Katowice

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradztwa IT działającą na rynku europejskim. Priorytetowymi obszarami działania CYCLAD są wysoko wyspecjalizowane usługi konsultingowe: Outsourcingu Kompetencyjnego (KPO), Outsourcingu IT (ITO), oraz Audytu/Konsultingu świadczone także zgodnie z najnowszymi tendencjami na zasadzie Offshore / Nearshore.

Zespół naszych Konsultantów specjalizuje się w zakresie czterech gałęzi biznesowych: tworzenia oprogramowania, zarządzania i obsługi infrastruktury IT, bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz systemów ERP.

Misją naszej firmy jest świadczenie usług w zakresie technologii informatycznych na najwyższym poziomie, przy zachowaniu troski o rozwój i satysfakcję zawodową naszych Konsultantów.

W związku z rozwojem naszej działalności na rynku polskim, poszukujemy Konsultantów do pracy w ramach projektu dla naszego klienta, jednej z największych firm świadczących usługi IT na rynku ogólnoeuropejskim.

Opis stanowiska:

Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne wsparcie techniczne dla obcojęzycznych klientów firmy w oparciu o szkolenia oraz know-how zapewniany przez naszego klienta.

Wymagania stawiane pracownikowi:

-Wykształcenie wyższe techniczne lub filologiczne
-Biegła znajomość języka francuskiego
-Dobra znajomość języka angielskiego
-Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym środowiska Windows i pakietu MS Office
-Wiedza techniczna z zakresu IT będzie dodatkowym atutem

Profil osobowy:

-Komunikatywność
-Rzetelność
-Zdolność analitycznego myślenia
-Otwarcie na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2010-04-21
Wyświetlona: 8028 razy