Specjalista Helpdesk/Service Desk z językiem angielskim
dla Cyclad / Wrocław
Tagi: helpdesk
Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w outsourcingu i rekrutacji dla światowych liderów branży technologicznej. Jesteśmy obecni w 5 krajach na 3 kontynentach. Myślimy i działamy globalnie, dzięki czemu naszym pracownikom możemy zaoferować duże możliwości rozwoju. Dołącz do naszego zespołu!
Dla naszego klienta (międzynarodowa firma, branża ubezpieczeniowa) poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk/Service Desk z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego do Wrocławia.
Opis stanowiska:
• Zapewnienie pierwszej linii wsparcia w zakresie różnorodnych technologii : aplikacje desktopowe, drukowanie/skanowanie, telefonia, systemy bezpieczeństwa, urządzenia mobilne i aplikacje biznesowe
• Możliwość rozwoju kompetencji technicznych w ramach kontaktu ze zgłoszeniami z zakresu drugiej linii wsparcia technicznego
• Zarządzanie kontami użytkowników i ich uprawnieniami, w tym zarządzanie Active Directory, Exchange
• Administrowanie folderami publicznymi, współdzielonymi skrzynkami e-mail oraz listami dystrybucyjnymi poczty elektronicznej
Wymagania:
• Minimum kilka miesięcy doświadczenia na Service Desk
• Doświadczenie w pracy z: Active Directory, SharePoint, Windows 7, pakiet MS Office
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Motywacja do rozwoju kompetencji technicznych (stanowisko daje możliwość rozwiązywania problemów również z zakresu 2 linii wsparcia technicznego)
• Doskonałe kompetencje miękkie z zakresu obsługi klienta
Oferujemy:
• Realne możliwości rozwoju technicznego (rozwiązywanie zgłoszeń z zakresu również 2 linii wsparcia technicznego)
• Pracę w środowisku międzynarodowym
• Młody, energiczny i zgrany zespół
• Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4316 razy