Asystent ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim
dla Klient firmy Cyclad / Kraków
Opis stanowiska
• Kontakt telefoniczny z klientami anglojęzycznymi
• Prowadzenie korespondencji mailowej z klientami
• Rejestrowanie oraz klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
• Określenie priorytetu zgłoszeń oraz analizowanie problemów informatycznych
Wymagania
• Wykształcenie wyższe preferowane
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Dobra organizacja i zdyscyplinowane podejście do pracy, nastawienie na szczegóły i precyzyjność w działaniu
• Podstawowa znajomość aplikacji Windows oraz pakietu MS Office
• Umiejętności analityczne będą dodatkowym atutem
• Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
• Dyspozycyjność
Oferujemy
• Możliwość rozwoju w firmie świadczącej międzynarodowe usługi outsourcingowe
• Motywacyjny system wynagrodzeń
• Pakiet szkoleniowy
• Umowę o pracę oraz pakiet socjalny
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5769 razy