Specjalista Service Desk
dla IT Recruitment / Warszawa
Tagi: Specjalista Service Desk serwis help
Dla Naszego Klienta, firmy z branży IT z wieloletnim doświadczeniem, będącej integratorem systemów informatycznych w zakresie programowania, administracji baz danych i serwerów aplikacji, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- wstępna analiza oraz ocena incydentów/ problemów dotyczących infrastruktury IT
- określenie źródła incydentu/ problemu, nadanie odpowiedniego priorytetu oraz ocena możliwości jego usunięcia (hardware, software, dostęp użytkowników, etc.)
- eskalacja incydentu/ problemu zgodnie z przyjętym schematem
- wsparcie pozostałych linii wsparcia w badaniu i diagnozie incydentów oraz problemów dotyczących infrastruktury IT
- aktualizacja bazy wiedzy incydentów/ problemów
- wsparcie oraz ocena nowych usług wprowadzonych w ramach Help Desk
- współudział w opracowywaniu standardowych modeli obsługi incydentów/ problemów
- dokumentowanie opracowywanych rozwiązań dla incydentów/ problemów
- koordynowanie działań związanych z obsługą incydentu/ problemu
- raportowanie obsługi incydentów/ problemów
Wymagania:
- wykształcenie w zakresie IT (informatyka lub pokrewne kierunki techniczne)
- znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji
- mocne zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- asertywność
- znajomość ITIL (certyfikaty będą dodatkowym atutem)
Mile widziane:
- praktyka na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
- możliwość poznania nowych technologii
- przyjazną atmosferę
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5554 razy